Lataamalla ilmaisen oppaan opit muun muassa:
Avainasiakkaiden tärkeydestä huolimatta vain harva yritys kykenee johtamaan avainasiakkuuksia järjestelmällisesti. Myynnin johdolta puuttuu usein tarkka tieto siitä, mitä asiakkuuksissa tapahtuu. Tässä ilmaisessa oppaassa esitellään käytännönläheinen malli, jonka avulla avainasiakkuuksia voidaan johtaa järjestelmällisesti ja hakea kasvua sieltä, mistä sitä helpoiten löytyy. Nykyisiltä asiakkailta.
Lataa opasLataa opas täyttämällä oheinen lomake
Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia
Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.
Keskimäärin noin 80 prosenttia liikevaihdosta tulee 20 prosentilta asiakkaista. *
Lähes 90 prosenttia asiakkuuspäällikköistä uskoo, että asiakaspalvelun parantaminen on varmin keino kasvattaa asiakkuuksia. He ovat väärässä. *
Vain 14 prosenttia myyntijohtajista uskoo, että heidän myyjänsä ovat hyviä lisäarvon myymisessä. *
Onko jokainen asiakkaasi sinulle yhtä tärkeä?
Tärkeimpiä asiakkaita kutsutaan avainasiakkaiksi. Niiden tärkeydestä huolimatta vain harva yritys kykenee johtamaan avainasiakkuuksia järjestelmällisesti. Avainasiakas saattaa olla kokonaan yhden henkilön vastuulla tai lukuisat eri henkilöt voivat puuhastelevat asiakkaan kanssa kaikenlaista toisistaan tietämättöminä.
Tässä ilmaisessa oppaassa esitellään käytännönläheinen malli, jonka avulla voit johtaa avainasiakkuuksia järjestelmällisesti ja keskittyä avainasiakkaista kiinni pitämisen sijaan myynnin kasvattamiseen.
Opas tarjoaa sinulle muun muassa listan kymmenestä toimenpiteestä, joilla pääset liikkeelle:
(*) Lähde: How to unlock growth in the largest accounts