Salesforce on nykyään paljon muutakin kuin myynnin tarpeisiin suunnattu CRM-järjestelmä. Mitä kaikkea muuta? Niputimme kaiken yksiin kansiin.
Lukemalla tämän oppaan opit muun muassa:
Tämä opas avaa aiempaa monipuolisemmin kaikkia niitä mahdollisuuksia, joita Salesforce yhtenä maailman laajimmista teknologia-alustoista tarjoaa. Oppaan tarkoituksena on auttaa mitä tahansa Salesforcea jo hyödyntävää tai siitä kiinnostunutta organisaatiota arvioimaan, kannattaako alustan käyttöä laajentaa ja millä tavoin.
Lataa opasLataa opas täyttämällä oheinen lomake
Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia
Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.
Salesforce mielletään edelleen usein asiakkuudenhallintaan tarkoitetuksi CRM-järjestelmäksi, mutta todellisuudessa se on muutakin. Paljon muutakin.
Se taipuu mihin tahansa tarpeeseen myynnin ja markkinoinnin kehittämisestä, liiketoiminnan digitalisoinnista, tulevaisuuden ennustamisesta ja ylivertaisten asiakaskokemusten tarjoamisesta jopa henkilöstön kehittämiseen. Oikeastaan Salesforcen päällä pystyy pyörittämään kaikkia muita funktioita paitsi taloushallintoa.
Tämän opas auttaa ymmärtämään, miksi ja miten Salesforcen käyttöä kannattaa kehittää ja laajentaa varsinaisen käyttöönoton jälkeen.
Pyrimme tarjoamaan tämän oppaan avulla kattavan paketin erilaisia vaihtoehtoja, joihin tarttumalla Salesforcesta voi repiä käyttöönoton jälkeen irti kaiken mahdollisen hyödyn - oli sitten tavoitteena vaikkapa saattaa myynti ja markkinointi entistä tiiviimmin yhteen, vastata asiakkaiden kasvaviin odotuksiin tai ylipäätään kehittää liiketoimintaa nykyaikaisemmaksi