Aina kun puhe kääntyy Suomen talouden kasvattamiseen, tarjotaan ratkaisukeinoiksi samoja tuttuja asioita: innovointia, tutkimusta, työperäistä maahanmuuttoa, yritystukia ja jopa synnytystalkoita.
Me olemme vakaasti sitä mieltä, että keinovalikoimasta puuttuu joka kerta yksi oleellinen. Myynti.
Voimme kehittää satoja mahtavia innovaatioita, mutta niiden taloudelliset hyödyt jäävät olemattomiksi, ellei joku onnistu niitä myymään. Moni ajattelee edelleen, että hyvä tuote tai laadukas palvelu myy itse itsensä.
Haluamme tehdä tästä ajattelutavasta historiaa sekä herättää samalla keskustelua myynnin asemasta Suomessa ja suomalaisyrityksissä.
Olemme keränneet yhteen joukon samanmielisiä suomalaisia bisnesvaikuttajia, jotka näkevät meidän tavoin myynnin yhteiskunnallisen merkityksen paljon sen arvostusta korkeampana.
Julkaisemme nyt 11 myynnin parissa vaikuttavan ammattilaisen näkemykset siitä, mitä myynti nykyisin on, mitä siinä onnistuminen edellyttää ja miksi sen asemaa on vahvistettava nyt.
Julistamme #myyntitalkoot alkaneeksi. Mukaan voit liittyä lataamalla White Paperin ja osallistumalla keskusteluun myynnistä ja sen asemasta käyttämällä #myyntitalkoot-tunnistetta.
Lataa opasLataa opas täyttämällä oheinen lomake
Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia
Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.
Kai Mykkänen
Kansanedustaja, Kansallinen Kokoomus r.p.
Suomalaiset viilaavat tuotteitaan, kun tanskalaiset ovat jo myymässä
Lauri Kurki
Sales Development Director, twoday
Neljä sukupolvea ja liuta liikkuvia osia - myynnin johtaminen edellyttää nykyisin järjestelmällisyyttä
Katri Tanni
Senior Advisor, Differo Oy
Mihin se ostaja aina katoaa?
Harri Terho
KTT, Yliopistotutkija, Turun kauppakorkeakoulu
Trendit B2B-myynnin tutkimuksessa
Minna Ruusuvuori
Myynti- ja markkinointijohtaja, Houston Inc.
Myös tulevaisuuden myynnin keskiössä on aina ihminen
Harri Lappi
Toimitusjohtaja, M3 Group Oy
Asiakkaita kannattaa lähestyä näkemyksillä
Jan Ropponen
CEO, Axend Oy
Menestyvä Suomi Oy Ab tarvitsee lisää miljoonamyyjiä
Paula Kalliokoski
Myyntijohtaja, Visma Enterprise Oy
Mistä on myynnillinen organisaatiokulttuuri tehty?
Joel Mero
Sales Development Representative, Supermetrics
Kenestä voi tänä päivänä tulla huippumyyjä?
Kimmo Koponen
Account Lead, Customer Management, Business Finland
Kansainvälistymisestä kilpailukykyä ja merkittävää kasvua
Lauri Heiliö
Director, Enterprise Business, Vainu
Mikä on teknologian rooli nykypäivän myynnissä?